Як продати квартиру c максимальною вигодою?

62Ринок нерухомості лихоманить. Цьому немало сприяв горезвісний Наказ № 766/5 Міністерства юстиції «Про внесення змін до Порядку Вчинення нотаріальних Дій нотаріусамі України», зареєстрованій у Міністерстві юстиції України 22 травня 2012 року за № 808/21120.

Рейдерське захоплення професії.

Спочатку, прямо напередодні футбольного свята ЄВРО-2012, а саме у четвер, 07.06, Мін’юст своїм наказом зобов’язав усіх нотаріусів не проводити ніакіх угод відчуження нерухомості без експертної оцінки незалежного експерта-оцінювача. А вже наступного дня народився той самий пріказ№ 766/5, здійснивши тим самим рейдерське захоплення цілої професії. ви думали, рейдери тільки заводи захоплюють?

Їх, заводів, рентабельно працюючих, вже майже не залишилося. Тоді якась група людей, ідейним натхненником якої став Сергій Осика, розробила просту по своїй геніальності схему монополізації ринку нерухомості. Мене завжди дивували талановиті люди, що стали на шлях криміналу! Їх би енергію і талант, так, в мирне русло!

Детально про захоплення цілої професії можна прочитати тут.

Але пассаран! Вони не пройшли!

Слава Всевишньому і титанічним зусиллям Ліги експертів України та ріелторські спільноти, через тиждень, 14.06. злочинний наказ був визнаний недійсним.

Як повинен відчувати себе ринок нерухомості, насилу приходить до тями після найтривалішого фінансово-економічної кризи за всю історію незалежної України?

Давайте розглянемо об’єктивні і суб’єктивні чинники, що впливають на коливання цін на нерухомість.

Суб’єктивні чинники.

1. Дурні дії можновладців, гарячково намагаються поповнити стрімко скудеющіе бюджет. Це і новий податковий кодекс, практично, що знищує малий та середній бізнес, який дає непорівнянні пільги великому бізнесу на шкоду середньому класу. Це укрупнення і монополізація бізнесу під різними гаслами соціальних програм, яким вже ніхто не вірить.

Зниження частки середнього класу у впливі на економіку України, не сприяє інвестиційному клімату в країні. Мільйони квадратних метрів офісних площ по всій країні, зяючі темними вікнами, говорять самі за себе.

2. Дефіцит бюджету на рівні 2% ВВП, штучно притримувати до виборів (а то більшість у країні про це не здогадується!) Долар, зниження світових цін на експортований метал – все це вкупі змушує задуматися про перспективи ринку нерухомості в Україні.

Традиційно, громадяни зберігають зароблені гроші, вкладаючи їх у нерухомість. Останній рік наочно показав, що українці практично перестали довіряти не тільки національній валюті, але й національним банкам. Депозитні ставки на рівні 16-18% говорять про ризикованість вкладень.

Кредитні ставки також високі, відповідно 18-22%, а по карткових беззаставними кредитами, взагалі, 30-35%. Українці, налякані поведінкою банкірів у період кризи, передачею боргів різним колекторським конторам, чинним не завжди в правовому полі, як чорт від ладану тікають від нових кредитів. За умови браку коштів на покупку, вони воліють торгуватися до зубовного скреготу, або шукати інше житло, щоб не зв’язуватися з банками.

Як продати квартиру максимально вигідно?

Як в таких складних умовах продати квартиру максимально вигідно і при цьому не втратити найдорожче в сегоднешнего ситуації – час?

Тут на допомогу розгубленому в безодні суперечливої ​​інформації продавцю, може прийти кваліфікований ріелтор. Хочу застерегти черезчур самовпевнених власників нерухомості від самостійного продажу, особливо, коли час -гроші.

Анітрохи не лукавлячи, з повною упевненістю хочу намалювати портрет професійного помічника-продавця нерухомості.

Це освічена людина, що має досвід не тільки в продажах, але і знає основи психології, маркетингу, вміє швидко приймати рішення в умовах постійно мінливої ​​обстановки на ринку нерухомості, і має психічну стійкість до перманентного стресу.

Задайте питання Ріелтору, який з упевненістю заявляє: «Я продам Вашу квартиру в найкоротші терміни і за максимальною ціною», як він збирається це робити. Якщо у відповідь він буде Вам писати маркетинговий план і розповідати, на яких сайтах буде розміщувати інформацію, це не Ваш герой.

Ріелтор з великої літери «Р».

Ріелтор з великою буква, в першу чергу, повинен сказати: «Я постараюся зараз продзвонити всіх своїх потенційних клієнтів, які можуть зацікавитися Вашою нерухомістю. Але якщо серед моїх клієнтів таких не знайдеться, я протягом 3х діб сповіщу всіх ріелторів міста про Вашу нерухомості, пообіцяю їм частину свого гонорару, щоб всі ріелтори міста та прилеглих передмість працювали над продажем нашої з Вами квартири. Звичайно, я напишу маркетинговий план, зроблю всі необхідні дії, щоб усім потенційним відвідувачам інтернету Ваша квартира рябіла в очах, але ж наша з Вами завдання не в тому, щоб знайти будь-якого клієнта?

Ріелтор – нахлібник або кращий друг продавця?

Наше головне завдання, а я саме цього хочу, щоб Ви з моєю допомогою згенерувати максимальну кількість клієнтів, і вибрали з них того, хто закохається саме в Вашу квартиру і заплатить за неї максимальну ціну. Чому Ви, як власник, не зможете вибрати самого платоспроможного? А тому що, піднімаючи ціну, Ви втратите навіть тих, хто пропонував Вам покупку до цього. Тому що Ви не вмієте проводити аукціони так, щоб не образити покупців, і у Вас немає можливості приймати аванси, а тільки задатки, які повертати доведеться в подвійному розмірі.

Зі мною Ви також не втратите час, тому що якщо Ви будете відчувати, що час іде, погодьтеся на ті пропозиції, які у нас будуть, і не залишитеся, взагалі, без клієнтів. Тому що моя система дозволяє створити максимальну концентрацію клієнтів в одну одиницю часу.

Час як учасник процесу.

На стагнує ринку Час – один з найважливіших факторів успішного продажу.

Минулої п’ятниці мені по сайту подзвонив клієнт і попросив допомогти продати квартиру в центрі. Ціна, само собою, завищена на 15-20%, але квартира ліквідна. Я сказала, що візьмуся за продаж і запропонувала укласти договір. Продавець не заперечував і попросив вислати «болванку». Через пару днів, не дочекавшись дзвінка (клієнт з Києва), я зателефонувала сама. Продавеу сказав, що договір його не влаштовує саме тому, що у нього всього місяць (!) В запасі, і він не може себе пов’язувати строгими рамками зобов’язань.

Хто читав статтю «Робота з запереченнями», розуміє, що це класичні заперечення, відповіді на які я просто змушую агентів вивчити напам’ять.

«Ви втратите саме те дорогоцінне, що так боїтеся втратити, -сказала я. -За Останнім часом (квартира у продажу тиждень), багато приходило дивитися? »

«Ні, клієнтів не було, але я це пов’язую з ЄВРО-2012, або з відпустками».

На всі мої аргументи у продавця був тільки одна відповідь: «Ваші гарантії?» Зазвичай я пояснюю, що головна гарантія, що я беруся за продаж. І пообіцяла, що клієнтів буде багато, а вже які будуть «оферти» – цінові пропозиції-за підсумками і будете приймати рішення.

Поки клієнт думає. Від душі шкода, якщо людина, а він пояснив, що він бізнесмен, і купує квартиру в Києві, і вже дав завдаток за неї, через почуття протесту (або скомпрометував вже себе на просторах СНД, ексклюзивного договору) не продасть квартиру вчасно або продасть з величезним дисконтом.

Чому клієнт відмовляється від ексклюзиву?

Чому я написала, що ексклюзивні договори себе кілька скомпрометували на просторах СНД? Та тому, що не навчившись ПРОДАВАТИ, і через «горезвісної жаби», термін ексклюзивного договору затягується, і продавець не отримує бажаного результату. Це і є найголовніше: хтось із нас вміє продавати послугу, а хтось нерухомість).

І той, і інший, безсумнівно, затребувані ринком, але тільки в тому випадку, якщо їх шляхи перетинаються.